כאיש אחד בלבד אחד • כך נערכים בחב"ד לחג השבועות

בוודאי יביאו נחת רוח רב לרבי ולקיום הוראותיו הקדושות גם לפעילויות בחג השבועות
ישראל פריי 2 Comment on כאיש אחד בלבד אחד • כך נערכים בחב"ד לחג השבועות

בחב"ד נערכים למבצעי חג השבועות, ולקריאת עשרת הדברות עם ילדי ישראל • אלפי חסידים יקיימו את חזון הרבי ל"ניצול זמן מתן תורתנו בהפצת המעיינות חוצה בכל הכיוונים.."

צילום: Mendy Hechtman/FLASH90
בוודאי יביאו נחת רוח רב לרבי ולקיום הוראותיו הקדושות גם לפעילויות בחג השבועות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במשרדי צעירי חב"ד לא כבים האורות ולו לרגע אחד. אחרי מבצע פסח בו מגיעים עשרות אלפי ילדים לחוות את אפיית המצות בכפר חב"ד ומעבירים לילדים את מצוות החג, ובתום מבצע ענק של חלוקת מצות בכל בתי החולים בארץ, בבתי הכלא ובקרב משפחות מצוקה מתארגנים כבר במידית לתהלוכות ל"ג בעומר בהם צועדים מאות אלפי ילדים בכל רחבי הארץ בתהלוכות הססגוניות והמוכרות.

עוד בטרם שבים הילדים מהתהלוכות כבר מתחילה ההתארגנות לקראת מבצע נוסף, מבצע הבאת כמה שיותר ילדי ישראל לשמוע את קריאת "עשרת הדברות" בבתי הכנסת בכל רחבי הארץ כהוראתו של הרבי לדאוג לכך שבחג השבועות ילדי ישראל ישמעו 'עשרת הדברות',

גם לקראת מבצע זה נערכו בצעירי חב"ד עם פעילות ענפה המתקיימת במהלך חג השבועות, בו לוקחים חלק מאות סניפי בתי חב"ד בכל רחבי הארץ שיפעילו מערך של קריאת עשרת הדברות בבתי הכנסת בכל רחבי הארץ.

כחלק מפרסום מקיף שעורכים השלוחים בכל הערים, צעירי חב"ד יזמו קמפיין פרסומי גם בקרב כלל הציבור במטרה להביא לידיעת כל חלקי הציבור את קריאתו של הרבי ולקרוא לילדי ישראל לבוא ולהשתתף בקריאת עשרת הדברות, כל אחד בעירו, יישובו ושכונתו.

בתי חב"ד מקבלים באמצעות צעירי חב"ד את חומרי ההסברה לילדים ומגוון רחב של חומרים מודפסים המתאימים לכל רובדי האוכלוסייה בישראל במטרה שכל אחד יוכל למצוא את עצמו משתלב בקריאת עשרת הדברות וקבלת התורה במהלך חג השבועות.

ראש מערך השליחות באה"ק הרב יוסף יצחק אהרונוב קורא לשלוחים בכל רחבי הארץ לרכז כל מאמץ להגיע למה שיותר ילדי ישראל שישמעו את עשרת הדברות שבוודאי יביאו נחת רוח רב לרבי ולקיום הוראותיו הקדושות גם לפעילויות בחג השבועות כפי שכתב הרבי כבר בשנת תשט"ז ".. ואחכה להמשך מכתביהם מבשרים טוב בהנוגע להשבועות שעברו מאד וביחוד בניצול זמן מתן תורתנו בהפצת המעיינות חוצה בכל הכיוונים.."



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    יפה מאוד כל הכבוד